Sosyal Medya

Facebook Paylaş
Twitter
Google+ 'ta Paylaş
DELL Yetkili Servisi







Marka

Ürünler

Telefon

Arıza İşleyişi

Yeni Ürün Değişim İşleyişi

DELL

Notebook

(216) 570 87 54

DELL servislerinin yerinde hizmeti bulunduğundan dolayı müşteri hizmetlerini arayıp kayıt bırakmanız yeterli olacaktır.

Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan cihazlar değişim kapsamında işlem görmektedir. Değişime girecek cihaz DOA talebi ile birlikte tam aksesuarlı, orijinal kutusu, garanti belgesi ve alım veya satış fatura fotokopisi ile Dell servisi aranarak kayıt bırakıldıktan sonra servisin cihaza arıza raporu vermesi ile gerçekleşecektir. Donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor verildikten sonra değişimi veya iadesi yapılmaktadır.

,