Marka |
Ürünler |
Telefon |
Arıza İşleyişi |
Yeni Ürün Değişim İşleyişi |
ACER |
Monitör, Notebook, Projeksiyon |
(212) 444 22 37 |
Garanti dahilinde olan ürünlerinizi
fatura ibrazı ile ACER yetkili merkez servise veya müşteri hizmetlerini arayarak en yakın Acer servis noktasına bırakabilirsiniz. |
Satış tarihinden itibaren 30 gün içinde arızalı çıkan cihazlar değişim kapsamında işlem görmektedir. Değişime girecek cihaz i DOA talebi ile birlikte tam
aksesuarlı, orijinal kutusu, adaptör, garanti belgesi ve son kullanıcı (şahsa kesilmiş) faturası veya fotokopisi ile gönderilmesi gerekmektedir. Acer tarafından donanımsal sorun tespit edilen cihaza rapor
verildikten sonra değişimi veya iadesi yapılmaktadır. Not: Yazılımdan kaynaklanan sorunlar ve fiziksel hasar görmüş cihazlar DOA kapsamında değişim işlemi görmez. |